sreda, 19. marec 2008

EchoLink 2

Danes se že tretji dan malo motam po EchoLink-u. Včeraj zvečer sem preko S55VCE-R delal zvezo s S58SGP, Gvidom ter S52JAN, Janezom. Bilo je prijetno in zabavno saj smo imeli temo brez teme, torej kaj se je kdo spomnil. Nato sem malo klikal R in L in raziskoval dogajanja okoli sebe.

Danes sem zasledil Ivana, S56RCE. Že dalj časa se nisva slišala, včasih je bil slišen na repetitorju Pohorje, 145,725. Pokličem ga, da ga pozdravim in nato je sledil eno urni besedni dvoboj. Pogovoril sem se tudi z Martinom, S56ENO ter Gvidom, S58SGP.

Konektiral pa se je name tudi en avstrijc, Pepi, OE8PPK. Ker ne blestim v govoru sem mu dal takoj vedeti, da si z menoj ne bo bog ve kako pomagal. Vendar, Pepi je bil vesel, da sem se odzval in kljub temu sva malo poklepetala. Dobro, da me ni videl kako sem švical na trenutke poleg.

Tilen, S56CT mi je napisal, da bi pomagalo tudi, če bi odprl še dodatna vrata v požarnem zidu in tako sem tudi naredil. Nekaj malega se je poznalo.

Kar zanimiv ta EchoLink. V prihajajočih dneh pa sem si zadal nalogo, da pokličem še KB6ATT, VK3FTAB, VK3FSHP ter ZL1SLO. Me zanima kako bo šlo kaj med nami.

Good DX and 73!

Ni komentarjev: