ponedeljek, 17. marec 2008

Uvod

Moja pot na frekvence se je začela z delom na CB-ju. Spoznal sem kar nekaj prijetnih ljudi. Z nekaterimi sem se spoznal tudi v živo. Leta 1998 pa sem naredil izpit za takratno III. kategorijo, to je delo na VHF/UHF in višje ter dobil pozivni znak S56VDI. Prva postaja je bil vokič Icom TH-22E.



Z njo sem delal fonijo ter preizkusil RTTY ter SSTV na 2m. Dala je skozi kar precej hudega, od visokega SWR-ja, oddajanja za SSTV in neskončne ure klepetanja. Sedaj uživa zaslužen počitek v omari. Za njo sem imel Icom W32E.



Z njo sem doživel veliko lepih trenutkov in preizkusil kaj in kako se dela na 70cm bandu. Dosti je prepotovala z menoj, tako peš kot v avtomobilu. Za njo je bilo še nekaj vokičev in pred leti sem si nabavil mobilno postajo Alinco DR-620E.



Zelo sem zadovoljen z njo. Postaja je nastavljena na 145.500 ter na repetitor Pohorje na frekvenci 145.725.

Po nekajletni pavzi sem se letos ponovno včlanil v radioamaterski klub S59ABC, kjer bom vodil sked, ki je na sporedu vsak ponedeljek ob 20. uri, zimski čas, na frekvenci 145.550. Voditelji bomo trije in sicer Silva, S52S, Danilo, S54L ter moja malenkost Renato, S56VDI. Bil sem v skupini prvih voditeljev skeda S59ABC. Takratni voditelji skeda so bili:

Silva, S57MSI, sedaj S52S
Danilo, S56ELD, sedaj S54L
Čarli, S57MFC
Renato, S56VDI

Letos bo tudi 500. sked in pripravlja se mala proslava ter diploma ob tej priložnosti.

Pridružil pa se bom tudi ekipi, ki tekmuje za S59ABC na S5 maratonu. Letošnja zasedba bo izgledala takole:

Silva, S52S
Danilo, S54L
Sašo, S57ATO
Renato, S56VDI

Kdor še ne ve kaj dosti o tem prelepem hobiju si naj poišče kakšen radioklub v svoji bližini in z veseljem mu bodo demonstrirali kako in kaj se dogaja.

Good DX and 73!

Ni komentarjev: