ponedeljek, 17. marec 2008

Echolink

Pred leti mi je Jože, S51TN pokazal program z katerim si lahko preko PC-ja in interneta govoril z drugim radioamaterjem. Program sam me takrat ni fasciniral. Minila so leta, odraščal sem v moža in dozoreval, dokler ni nastopil dan E ali dan, ko se je na mojem PC-ju inštaliral Echolink. Vsa zahvala glede registracije in nastavitve programa gre Petru, ON8XE iz Belgije, ki me je vodil tudi skozi vse skrite poti nastavitve. Peter, ON8XE je bil prva zveza preko programa. Nato sem še sam malo sprobaval kaj zna in kako poteka delo na njem ter se konektiral na repetitor 9A0UZG-R kjer sem poklical CQ in oglasil se mi je Conjo, 9A2CD. Na kratko sva potestirala stvar in je bil rezultat zelo dober. Nato sem se še malo vlačil po svetu.

Danes imamo toliko možnosti za komunikacijo in spoznavanje novih prijateljev, da bi bilo škoda, če tega ne bi izkoristili.

Se slišimo kaj preko Echolinka!

Ni komentarjev: